Wczytuję dane...
Zrób zakupy dziś i zapłać do 30 dni – bez dodatkowych opłat

Twisto to wygodna metoda płatności, którą oferuje sklep Torbs.pl.Pozwala ona na odroczenie płatności za Twoje zamówienie do 30 dni. Wybierając płatność Twisto, nie zamrozisz swoich pieniędzy i zapłacisz za swoje zakupy, gdy zdecydujesz się je zatrzymać.

Jeśli robisz zakupy bez rejestracji w Twisto, Twój czas na opłacenie zamówienia wynosi 30 dni. Jeśli jednak posiadasz konto w systemie, termin zapłaty zostanie wydłużony do 15. dnia następnego miesiąca. Oznacza to, że łączy czas na opłacenie zamówienia może wynosić nawet do 45 dni! Plusem jest to, że w obu przypadkach – zarówno bez rejestracji jak i z rejestracją – nie ponosisz dodatkowych kosztów.

Płatność Twisto – jak działa?

1.Podczas składania zamówienia wybierasz opcję płatności Twisto.
2.Następnie przekierujemy Cię do systemu Twisto, gdzie należy potwierdzić płatność. Zostaniesz wówczas poproszona/poproszony o podanie numeru PESEL (nie martw się, system Twisto jest całkowicie bezpieczny). Jeśli są to Twoje pierwsze zakupy z Twisto, dodatkowo będzie wymagana weryfikacja SMS-em.
3.Po opłaceniu zamówienia przez Twisto natychmiastowo wyślemy Twoją paczkę.
4.Od momentu złożenia zamówienia masz 30 dni na spłacenie należności w Twisto bez dodatkowych opłat – jest to opcja dla użytkowników, którzy nie są zarejestrowani w systemie.

Korzystanie z Twisto ma wiele zalet

  1. Dzięki metodzie płatności Twisto możesz zobaczyć swoje zamówienie na żywo, jeszcze zanim za nie zapłacisz. Jeśli jednak okaże się, że produkt nie spełnił Twoich oczekiwań, to zwrócisz go do magazynu sklepu Torbs.pl.

  2. Jeśli wybierzesz metodę płatności Twisto, nie ominą Cię atrakcyjne promocje na stronie. Kupując z Twisto, korzystasz z aktualnego rabatu, a płacisz za zakupy do 30 dni. Oznacza to, że kwota do zapłacenia jest dla Ciebie cały czas taka sama jak w dniu promocji, która była na stronie w momencie złożenia zamówienia.

  3. Przez pierwsze 30 dni nie ponosisz dodatkowych opłat za zamówienie. Pamiętaj jednak, że jeśli nie opłacisz zakupów w terminie, to system Twisto rozłoży Twoją płatność na raty. Odsetki przy płatności na raty są zależne od wysokości kwoty Twojego zamówienia.

  4. Jeśli posiadasz konto w Twisto, masz nawet do 45 dni na opłatę zamówienia! Zarejestrowani użytkownicy mają możliwość wydłużenia terminu płatności do 15. dnia kolejnego miesiąca. Całkowicie za darmo.

FAQ

  1. Czy system Twisto informuje o terminie zapłaty?

    Tak. Informacja o terminie zapłaty jest wysyłana za pomocą wiadomości e-mail oraz SMS, dzięki czemu nie musisz martwić się, że przegapisz datę, do której należy opłacić zamówienie.

  2. Co się stanie, jeśli nie opłacę zamówienia w ciągu 30 dni?

    Jeśli nie opłacisz zamówienia w terminie, system Twisto doliczy dodatkową opłatę w formie ustawowych odsetek. W każdej chwili możesz spłacić wymaganą ratę lub całość zamówienia. Ważne: dla zakupów od 200 zł możesz podzielić płatność na 3 miesięczne raty o wysokości 0 zł lub nawet do 12 rat za opłatą.

  3. Co zrobić, jeśli chcę zwrócić zamówienie?

    Zwrot zamówienia w Twisto jest bardzo łatwy. Wystarczy, że zwrócisz towar do sklepu według procedury, która jest wymagana w danym sklepie. Następnie skontaktujesz się z Twisto na kontakt@twisto.pl, podając numer zamówienia oraz datę odesłania produktu. System Twisto przedłuży wówczas termin płatności za Twoje zakupy. Dzięki temu sklep będzie miał wystarczająco dużo czasu, by wprowadzić zwrot do systemu lub anulować Twoje zamówienie.

  4. Co się stanie, jeśli moja paczka do mnie nie dotrze?

    Jeśli Twoja paczka nie dotarła do Ciebie, a zbliża się termin zapłaty za zamówienie, skontaktuj się z systemem Twisto pod numerem telefonu +48 22-263-02-10. Twój termin płatności zostanie wydłużony o odpowiedni okres czasu.

  5. Czy mogę skontaktować się z Twisto?

    Tak. Możesz skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta mailowo lub telefonicznie. Tel. +48 22-263-02-10 E-maila: kontakt@twisto.pl